AINOA – Ihan uutta ihanuutta

Hyvästä voi aina tehdä vielä parempaa, ja siksi teemme entistä ehompaa AINOAa meille jokaiselle. Kehitämme tiloja, laajennamme palveluvalikoimaa ja parannamme kauppakeskuksen toimivuutta askel kerrallaan.
Seuraavien kahden–kolmen vuoden aikana järjestämme tilojamme uudelleen ja tuomme saman alan liikkeet lähemmäs toisiaan. Haluamme, että arjen ostosten tekeminen on mahdollisimman mukavaa ja mutkatonta. Samalla AINOAan avautuu useita uusia liikkeitä, jotka tuovat lisää valinnanvaraa ja vahvistavat asemaamme arjen ostospaikkana.
– AINOA on jo nyt monelle luonteva osa arkea. Tunnemme ihanat asiakkaamme, ja juuri siksi pystymme kehittämään kauppakeskustamme aidosti asiakkaidemme tarpeita kuunnellen, kauppakeskusjohtaja Marja-Liisa Finska kertoo.
Ensimmäisten uusien tulokkaiden joukossa on Partioaitta ja ranskalainen kahvila-leipomo Le Jardin, joka toi hiljattain ripauksen Pariisia keskelle Tapiolaa. Leivonnaisten tuoksu ja rento tunnelma kutsuvat astumaan sisään.
– AINOA tarjosi meille unelmapaikan metroaseman vierestä. Haluamme tarjota asiakkaille laadukkaita herkkuja, ystävällistä palvelua pöytiintarjoilulla ja hieman ranskalaista tunnelmaa keskellä arkea, omistaja Oliver Lucas sanoo.
Ja lisää on tulossa! Pian AINOAan saapuva JK Shop houkuttelee ostoksille japanilaisilla ja korealaisilla herkuilla – sellaisilla, joita ei ihan joka kaupasta löydy.
Kevään aikana Ruohonjuuri, DNA ja Telia ovat muuttaneet uusiin tiloihin, ja H&M:n myymälään on avautunut sisustajien iloksi H&M Home. Muutokset ovat saaneet lämpimän vastaanoton.
– Uuden liiketilan avara sisääntulo tuo valikoimamme ja ketjukonseptimme upeasti esille. Valoisassa ja selkeässä myymälässä on helppo asioida. Sekä henkilökunta että asiakkaat ovat ottaneet muutoksen ilolla vastaan, Ruohonjuuren myyntijohtaja Sanna Saukko iloitsee.
Lisää muuttoja on luvassa, kun Alko ja Tapiolan Apteekki saavat uudet, entistä toimivammat liiketilat tutussa M-kerroksessa.
– Jokainen neliö on mietitty huolellisesti ja jokaisella ratkaisulla on tarkoituksensa. Haluamme, että AINOAssa käyminen on miellyttävä osa arkea nyt ja tulevaisuudessa, Finska tiivistää. Uskomme vahvasti, että hyvä asiakaskokemus syntyy pienistä yksityiskohdista – siitä, miten tilat toimivat, miten liikkeet asettuvat ja millaista tunnelmaa luomme yhdessä päivittäin.
Vaikka pienet porailut ja naputtelut kuuluvat asiaan, pidämme huolen siitä, että ostokset sujuvat ja kahvin tuoksu leijailee entiseen tapaan.
Ja kyllä, luvassa on ihan uutta ihanuutta!